کسب و کار خانگی

کسب و کار خانگی

کسب و کار خانگی یک شرکت یا کسب و کار کوچک است که افراد از خانه خود فعالیت می کنند. ما همچنین آن را کسب و کار خانگی می نامیم. اکثر مشاغل خانگی تعداد زیادی کارمند ندارند. کارمندان در چنین سازمان هایی معمولاً یا از خانه کار می کنند یا برای آژانس هایی که به عنوان پیمانکاران فرعی فعالیت می کنند.

اگر می خواهید هزینه های راه اندازی را به حداقل برسانید، راه اندازی یک شرکت خانگی منطقی است. همچنین برای افرادی که نمی توانند هر روز برای مدت طولانی خانه خود را ترک کنند ایده آل است.

کسب و کار خانگی چیست؟

به هر نوع فعالیت اقتصادی در محل سکونت شخصی که با استفاده از امکانات و وسایل منزل راه اندازی شود کسب و کار خانگی می گویند. اهمیت کسب و کار خانگی: امروزه کسب و کارهای خانگی از بخش های حیاتی و ضروری فعالیت های اقتصادی کشورهای پیشرفته محسوب می شوند.

کسب و کار خانگی

کسب و کار خانگی – آکادمی دکتر ابراهیم پور

الزامات برای یک کسب و کار موفق خانگی

همانطور که پل و سارا ادواردز در کتاب خود به نام کار از خانه اشاره کردند، صاحبان مشاغل خانگی موفق معمولاً در کاری که انجام می دهند خوب هستند و از انجام آن لذت می برند. مستقل بودن، خودکفایی و انعطاف پذیر بودن نیز مفید است. کلیدهای دیگر موفقیت عبارتند از توانایی در فروش خود و کسب و کار، و حفظ امور مالی شخصی و تجاری. از آنجایی که اغلب دشوار است که در خانه بودن را با کار مرتبط کنیم، افراد مشاغل خانگی باید بتوانند مرزهای بین زندگی شخصی و حرفه ای خود را حفظ کنند. علاوه بر این، برای غلبه بر حس انزوا، حواس‌پرتی‌های مکرر، و کمبود انگیزه و تمرکز که معمولاً بر افرادی که از خانه کار می‌کنند تأثیر می‌گذارد، نیاز به نظم و انضباط زیادی دارند.

برنامه‌ریزی رسمی می‌تواند به تسهیل انتقال برای شخصی که یک تجارت خانگی را شروع می‌کند کمک کند. با آگاهی از مشکلات احتمالی و ایجاد برنامه ای برای غلبه بر آنها، یک صاحب کسب و کار خانگی می تواند شانس موفقیت خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. ابزار اصلی برنامه ریزی که توسط کارشناسان توصیه می شود، طرح کسب و کار است. یک طرح کسب و کار رسمی، که عموماً با پیش‌بینی شروع یک کسب و کار جدید ایجاد می‌شود، شامل شرحی از کسب و کار است. بیانیه هدف؛ اطلاعات در مورد ساختار، سازمان و مدیریت کسب و کار؛ یک طرح بازاریابی؛ و یک طرح مالی

فرآیند جمع آوری اطلاعات و نوشتن طرح کسب و کار به کارآفرین کمک می کند تا نگاهی عینی و انتقادی به ایده کسب و کار و شانس موفقیت آن داشته باشد. یک کسب و کار خانگی ممکن است به شغل قبلی یک فرد مرتبط باشد، اما ممکن است بر اساس یک سرگرمی یا کشف یک فرصت تجاری منحصر به فرد باشد. در هر صورت، این ایده باید با توجه به پتانسیل بازار و رقابت ارزیابی شود. پس از راه اندازی کسب و کار، طرح کسب و کار اهداف و استانداردهایی را برای مدیریت تعیین می کند و به عنوان یک ابزار عملیاتی برای اندازه گیری پیشرفت عمل می کند. اگرچه راه‌های زیادی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار خانگی وجود دارد – از جمله “مهتابی” در حین کار تمام وقت، کار پاره وقت برای یک کارفرما و پاره وقت در خانه، و صرفاً تلاش کردن، برنامه ریزی برای همه آنها مهم است.

پس از ایجاد یک طرح برای مشاغل خانگی، کارآفرین آماده است تا این طرح را عملی کند. یکی از مراحل اولیه شامل آماده سازی اعضای خانواده و جلب حمایت آنها است. از دست دادن یک منبع درآمد قابل اعتماد ممکن است باعث نگرانی یا نارضایتی سایر اعضای خانواده شود. علاوه بر این، ایجاد یک دفتر کار خانگی احتمالاً نیاز به تغییر در برنامه یا سبک زندگی اعضای خانواده خواهد داشت. پرداختن به چنین مسائلی از قبل می تواند به جلوگیری از مشکلات بعدی کمک کند. گام مهم دیگر ایجاد یک منطقه از خانه به عنوان یک دفتر تجاری است. مهمترین نکته در انتخاب مکان برای یک دفتر کار خانگی این است که به اتاق کارآفرین اجازه می دهد تا راحت و کارآمد و بدون حواس پرتی زیاد کار کند. دفتر باید تا حد امکان از نظر فیزیکی از قسمت نشیمن خانه جدا باشد و باید هوای حرفه ای را به بازدیدکنندگان بالقوه و همچنین ساکنان آن نشان دهد.

سایر مراحل در فرآیند تشکیل یک کسب و کار خانگی شامل انتخاب ساختار قانونی، ثبت نام ساختگی یا اظهارنامه “انجام تجارت به عنوان” و اخذ هرگونه مجوز یا مجوز مورد نیاز است. کارآفرین باید خطرات مرتبط با سرمایه گذاری تجاری را نیز ارزیابی کند و هر گونه تمهیدات لازم را برای بیمه سلامت، زندگی، مسئولیت، اموال یا وقفه کسب و کار انجام دهد. از آنجایی که گاهی اوقات جدی گرفتن یک تجارت خانگی توسط مشتریان یا طلبکاران دشوار است، انتقال تصویر حرفه ای از طریق لوازم التحریر و کارت های ویزیت، یک خط تلفن جداگانه با یک تبریک رسمی و ساعات کاری مشخص ممکن است مفید باشد.

کسب و کار خانگی

کسب و کار خانگی – آکادمی دکتر ابراهیم پور

کسب و کار خانگی – مزایا و معایب

داشتن یک کسب و کار خانگی دارای مزایا و معایب متعددی است.

طرفداران
وقتی از خانه کار می کنید، بهتر از زمان خود استفاده می کنید. برای مثال آمریکایی ها هر روز نزدیک به پنجاه دقیقه را صرف رفت و آمد می کنند. این تقریباً یک ساعت در هر روز «زمان مرده» است. به عبارت دیگر، این زمانی است که آنها نمی توانند کار کنند یا کارهای خانوادگی یا شخصی را انجام دهند. اگر از خانه کار می کنید، می توانید از زمان رفت و آمد به محل کار، شستن لباس ها، تمیز کردن آشپزخانه، خواب و غیره استفاده کنید.

یک استارت آپ خانگی انعطاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به یک دغدغه اداری دارد. می توانید با سرعت بیشتری نسبت به زمانی که فضای اداری را اجاره کرده بودید، مقیاس را افزایش یا کاهش دهید. در صورت امضای قرارداد اجاره بلندمدت، کوچک کردن سریع امکان پذیر نیست. کوچک سازی به معنای کاهش اندازه و هزینه های عملیاتی کسب و کار شما است.

مزایای مالیاتی وجود دارد. در اکثر حوزه‌های قضایی، می‌توانید درصدی از هزینه‌های گران‌قیمت خانه خود مانند مالیات دارایی، خدمات آب و برق، نگهداری و تعمیرات و بهره وام مسکن را کسر کنید. به طور خاص، می توانید بخشی از این هزینه ها را از درآمد کسب و کار خود کسر کنید.

اگر ناگهان ساعت 2 بامداد با یک ایده درخشان از خواب بیدار شدید، می توانید به دفتر خانه خود بروید و شروع به کار کنید. داشتن یک کسب و کار خانگی به شما در مورد ساعات کاری انعطاف پذیری می دهد. اگر مشتری به طور ناگهانی یک درخواست فوری ارسال کند، بتوانید هر زمان که دوست دارید به صورت مجازی کار کنید. کار از خانه هزینه های سربار شما را کاهش می دهد. سربارها همه هزینه های جاری کسب و کار هستند، یعنی هزینه های عملیاتی.

منفی
اگر شغلی مطمئن با درآمد منظم دارید، به یاد داشته باشید که با کسب و کار خانگی خود آن را از دست خواهید داد. به خصوص در دوره راه اندازی، درآمد نامشخصی خواهید داشت. اگر از آن دسته افرادی نیستید که دوست دارید تنها باشید، کار از خانه برای شما مناسب نیست. تا زمانی که تجارت رشد کند و دفتری پر از همکاران داشته باشید، در انزوا کار خواهید کرد. اگر نظم و انضباط زیادی ندارید، کار از خانه ممکن است ایده خوبی نباشد.

ایجاد یک فضای کاری متمایز در خانه شما می تواند به ایجاد یک محیط مولد کمک کند و مرز روشنی بین کار و زندگی شخصی مشخص کند، که برای حفظ تمرکز و تعادل بین کار و زندگی ضروری است.

خانه های ما حواس پرتی زیادی دارد. ممکن است اعضای خانواده وجود داشته باشند که بتوانید با آنها چت کنید و یخچالی پر از غذاهای خوب. دوستان و اقوام ممکن است بدون هشدار وارد شوند. یک تلویزیون برای لذت بردن در مقابل یک کاناپه یا تخت راحت و شاید بازی های ویدیویی نیز وجود دارد.

به عبارت دیگر، به یاد داشته باشید که خانه شما پر از کارهایی است که باید در اوقات فراغت خود انجام دهید. این همان چیزی است که خانه ها اساساً برای آن هستند، یعنی مکان هایی که در زمانی که کار نمی کنیم در آن اقامت می کنیم. اگر به راحتی حواس تان پرت می شود، کار در خانه ممکن است ایده خوبی نباشد.

کسب و کار خانگی

کسب و کار خانگی – آکادمی دکتر ابراهیم پور

19 ایده کسب و کار خانگی

1. کسب و کار دستیار مجازی
دستیار مجازی (VA) به سایر صاحبان مشاغل و مدیران کمک می کند تا برخی از وظایف مورد نیاز در عملیات روزانه را انجام دهند. یک کسب و کار دستیار مجازی خدمات خاصی را با نرخ ساعتی یا بسته به این مدیران ارائه می دهد. خدمات ممکن است شامل نوشتن وبلاگ، مدیریت رسانه های اجتماعی، ترتیبات سفر و تنظیم قرار باشد. برای اینکه یک VA موثر باشید، باید سازماندهی شده باشید و مهارت هایی داشته باشید که به اندازه کافی نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید.

هیچ هزینه اولیه برای شروع یک کسب و کار VA وجود ندارد. تنها چیزی که نیاز دارید کامپیوتر و اتصال به اینترنت است. بسیاری از VA اولین مشتریان خود را با پیوستن به گروه های تجاری کوچک محبوب رسانه های اجتماعی و ارائه خدمات خود یا از طریق بازارهای آزاد مانند Upwork و Fiverr به دست می آورند.

2. آژانس استخدام
یک آژانس استخدام یا کارمند مسئول یافتن نامزدهای عالی برای موقعیت‌های باز در شرکت‌های دیگر است. از آنجایی که استخدام و منابع انسانی می‌تواند فرآیندی بسیار زمان‌بر و در نتیجه پرهزینه باشد، بسیاری از کسب‌وکارها مایلند به استخدام‌کنندگانی که موفق می‌شوند آنها را کاندیدای ایده‌آل برای نقش‌های آزاد خود بیابند، پول پرداخت کنند. برای این خدمات، استخدام کنندگان معمولاً از 10 تا 20 درصد حقوق نامزد دریافت می کنند.

برای مثال، استخدام‌کننده‌ای که با موفقیت نامزدی را در موقعیتی قرار می‌دهد که 70000 دلار می‌پردازد، اگر نرخ آن 10 درصد باشد، 7000 دلار کمیسیون دریافت می‌کند. از طرف دیگر، استخدام‌کنندگان ممکن است به ازای هر ساعت کار یک کاندیدای استخدام شده (معمولاً برای موقعیت‌های قراردادی کوتاه‌مدت) حقوق دریافت کنند.

در حالی که آژانس‌های استخدام و کارمند به طور سنتی مشاغلی با آجر و ملات بودند، بسیاری از آژانس‌ها در حال حاضر کاملاً از راه دور هستند، به این معنی که شروع کار از خانه شما کاملاً امکان پذیر است. برای شروع، باید نکات و نکات استخدام را بیاموزید و آماده باشید که زمان زیادی را صرف تماس سرد و راه اندازی کمپین های ایمیلی برای جذب مشاغل به عنوان مشتری و جویندگان کار به عنوان متقاضی کنید.

3. مهد کودک سگ
اگر عاشق حیوانات هستید و صاحب خانه ای با فضای کافی هستید، یک ایده خوب برای کسب و کار خانگی برای شما ممکن است راه اندازی یک کسب و کار مهد کودک سگ ها باشد. به طور متوسط، مهدکودک سگ ها بین 20 تا 45 دلار در روز برای هر سگ هزینه دارند. بنابراین، اگر فضای مناسبی در خانه دارید و به سگ‌ها علاقه دارید، می‌توانید مثلاً 100 دلار در روز با مراقبت از چهار سگ با 25 دلار در روز درآمد کسب کنید.

علاوه بر نرخ روزانه مهد کودک، بسیاری از مشاغل مهدکودک سگ با ارائه خدمات اضافی مانند آموزش، حمام کردن یا نظافت درآمد کسب می کنند. بسته به کاری که به دنبال انجام آن هستید، ممکن است ارزش بررسی گواهینامه ها و دوره های مربوطه را داشته باشد تا به شما کمک کند اعتبار مورد نظر مشتریان را ارائه دهید. علاوه بر این، در حالی که می تواند یک ایده کسب و کار خانگی کم هزینه باشد، ممکن است بخواهید هزینه های بالقوه ای مانند حصار کشی و نگهداری خانه را نیز در نظر بگیرید.

مانند هر کسب و کار خانگی، شما همچنین می خواهید یک وب سایت داشته باشید تا مشتریان و مشتریان بالقوه بتوانند کسب و کار شما را به صورت آنلاین پیدا کنند. درباره نحوه ایجاد آسان یک وب سایت کسب و کار کوچک بدون تجربه طراحی وب بیشتر بیاموزید.

4. خدمات دیده بان املاک
اگر در منطقه ای زندگی می کنید که تعدادی خانه برای تعطیلات یا خانه دوم وجود دارد و در خدمات خانه به خوبی مهارت دارید، ممکن است بخواهید یک کسب و کار ساعت مچی را راه اندازی کنید. خدمات بسته به ارائه‌دهنده متفاوت است، با این حال، بسیاری از مشاغل دیده‌بان ملک، املاکی را مدیریت می‌کنند که خالی هستند، مانند خانه‌های تابستانی در طول زمستان یا زمانی که صاحب خانه‌ها دور هستند.

اگرچه این کاملاً خانگی نیست، زیرا باید خانه‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ مشکلی ندارند، مانند لوله‌های یخ زده یا نشتی یا مشکل امنیتی، اما کسانی که در تعمیر و نگهداری خانه مهارت دارند، کسب‌وکاری است. و مدیریت می تواند تا حد زیادی از خانه خود انجام دهد. این به این دلیل است که وقتی مشکلی پیدا می‌شود، کار شامل واگذاری کار به افراد مناسب، مانند لوله‌کش یا برق‌کار، تعیین قرار ملاقات و اطمینان از حل شدن هر گونه مشکل است.

5. خدمات مدیریت Airbnb
خدمات مدیریت Airbnb مشابه خدمات تماشای ملک، خدمات کاملاً مدیریت شده را به مالکان Airbnb ارائه می دهد که همه چیز را از درخواست و رزرو گرفته تا ورود/خروج، تمیز کردن خانه و بررسی انجام می دهد. خدمات مدیریت اجاره تعطیلات به طور فزاینده ای محبوب می شود زیرا به دیگران این امکان را می دهد که خانه های تعطیلات را بدون نیاز به کار روزانه آنها داشته باشند و اجاره کنند.

خدمات مدیریت Airbnb می‌تواند از راه‌های مختلف درآمد کسب کند، اما رایج‌ترین مدل درآمد از طریق کمیسیون در کل هزینه‌های رزرو یا هزینه مدیریت ماهانه تعیین شده است. این کاملاً خانگی نیست، اما نیازی به فضای تجاری ندارد و بسیاری از کارها را می‌توان از خانه انجام داد – به خصوص اگر دارایی‌ها امکان ورود به خود را داشته باشند و نظافت را به یک سرویس حرفه‌ای برون سپاری کنید.

کسب و کار خانگی

کسب و کار خانگی – آکادمی دکتر ابراهیم پور

6. چاپ بر اساس تقاضا
یک تجارت چاپی معمولاً شامل تی شرت، کلاه، سایر پوشاک و کالاهای خانگی است. به‌عنوان مالک کسب‌وکار، نیازی به حمل موجودی ندارید زیرا اقلام هنگام خرید چاپ می‌شوند. آنها به صورت سفارشی ساخته می شوند که باعث صرفه جویی در زحمت و هزینه خرید و نگهداری اقلام برای فروش می شود.

اکثر کسب و کارهای موفق چاپ بر اساس تقاضا دارای جایگاهی هستند که با آرم ها و طرح هایی که برای آن جایگاه جذاب هستند ارائه می کنند. برای مثال، اگر یک دوچرخه سوار مشتاق هستید، ممکن است لباسی بسازید که برای جامعه دوچرخه سواری طراحی شده باشد. از آنجایی که موجودی وجود ندارد، هزینه های اولیه شما تولید طرح هایی است که خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید و وب سایتی دارید که مردم بتوانند محصولات شما را خریداری کنند.

7. فروش کلاس های آنلاین
اگر در چیزی متخصص هستید، ممکن است بتوانید یک دوره آنلاین ایجاد و تدریس کنید. این ممکن است یک کلاس بازاریابی یا یک کلاس یوگا باشد. امکانات دوره بی پایان است. کسانی که یک دوره آنلاین را شروع می کنند باید در آن زمینه با سال ها تجربه در انجام کاری که تدریس می کنند متخصص باشند. با این حال، برای تدریس یک کلاس آنلاین به مدرک خاصی نیاز ندارید.

8. فروش محصولات خانگی
شاید شما عاشق ساختن صابون های منحصر به فرد هستید یا دستور تهیه سس کباب قاتل را دارید. این ممکن است ایده کسب و کار بعدی شما باشد. بسیاری از صاحبان مشاغل با موفقیت یک سرگرمی را به یک تجارت تبدیل می کنند.

به خاطر داشته باشید که هزینه های مرتبط با کسب و کار شما وجود خواهد داشت زیرا می خواهید محصولاتی بسازید و موجودی برای فروش به مصرف کنندگان داشته باشید. مقدار سرمایه گذاری بسته به هزینه های محصولات شما و میزان موجودی که می خواهید نگه دارید متفاوت خواهد بود. همچنین ممکن است بخواهید یک وب سایت برای بازاریابی و فروش محصولات خود ایجاد کنید.

یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای فروش محصولات خانگی Etsy است. در آنجا می توانید به راحتی محصولات خود را برای فروش فهرست کنید و با میلیون ها خریدار آنلاین ارتباط برقرار کنید. درباره نحوه راه اندازی فروشگاه Etsy بیشتر بدانید.

9. خرید عمده و فروش آنلاین
شاید شما به یک مکان عجیب و غریب سفر کرده اید و از طرفداران ادویه های مورد استفاده در غذاهای محلی شده اید. یا جایی از فروش سازهای کوچک (یوکلل) را در برخی از مناطق جهان محبوب می بینید. اینها ایده های خوبی برای خرید اقلام با قیمت عمده و فروش آنلاین آنها هستند.

به خاطر داشته باشید که هنگام خرید عمده، باید فضایی برای ذخیره موجودی داشته باشید، به علاوه در وهله اول مقدار قابل توجهی پول نقد برای خرید محصولات در نظر می گیرید. بنابراین مطمئن شوید که یک تحلیل بازار انجام دهید تا مطمئن شوید که مصرف کنندگان چیزی را که شما می فروشید می خواهند. یک وب سایت تجارت الکترونیک ایجاد کنید که فروش را تسهیل کند.

10. یک فروشگاه Dropshipping راه اندازی کنید
نکته مهم در مورد dropshipping این است که شما می توانید تقریباً هر چیزی را بفروشید و برای این کار نیازی به خرید موجودی ندارید. در مدل dropshipping، یک توزیع‌کننده عمده‌فروشی پیدا می‌کنید که پس از تایید فروش، محصول را بسته‌بندی و برای مصرف‌کنندگان ارسال می‌کند. محصول مستقیماً از توزیع کننده می آید. شما صرفاً به عنوان بازاریاب و نماینده خدمات در این معاملات خدمت می کنید.

از آنجا که هیچ موجودی وجود ندارد، کسب و کارهای dropshipping به طور کلی یک تجارت کم هزینه برای شروع در نظر گرفته می شوند. برای شروع یک کسب و کار dropshipping، باید یک dropshipper پیدا کنید که محصولاتی را که می‌خواهید بفروشید را با قیمتی که می‌توانید نشانه‌گذاری کنید و از آن سود ببرید، و همچنین یک وب‌سایت که بتوانید محصولات خود را در آن فهرست کنید، مانند Shopify، ارائه می‌دهد.

تامین کنندگان پیشرو dropshipping ادغام هایی را ارائه می دهند به طوری که وقتی شخصی از سایت شما سفارش می دهد، به طور خودکار سفارش شما را انجام می دهد و محصولی را که خریداری کرده است برای مشتری ارسال می کند. برای اطلاعات بیشتر، نحوه راه اندازی یک کسب و کار dropshipping را بیاموزید.

کسب و کار خانگی

کسب و کار خانگی – آکادمی دکتر ابراهیم پور

11. آژانس طراحی وب سایت
اگر در ساخت وب سایت خلاق و ماهر هستید، ممکن است بخواهید به دنبال راه اندازی یک آژانس طراحی وب یا طراحی گرافیک باشید. کسب‌وکارها هر روز به طراحان وب و طراحان گرافیک نگاه می‌کنند تا به آنها در ایجاد مواد بازاریابی و ایجاد حضور حرفه‌ای آنلاین کمک کنند. این یک ایده کسب و کار خانگی است که می توان آن را با پول کمی شروع کرد. تنها چیزی که نیاز دارید یک وب سایت بهینه شده و قرار گرفتن در معرض آنلاین است، مانند Google My Business، Upwork یا Fiverr.

12. مربی دوستیابی آنلاین
بسیاری از مجردها از بازی دوستیابی آنلاین خسته شده اند. شما می توانید با تبدیل شدن به یک مشاور دوستیابی آنلاین که ساعتی یا هزینه ای ثابت دریافت می کند، به این افراد کمک کنید عشق پیدا کنند. خدمات شما ممکن است شامل تنظیم دقیق پروفایل های دوستیابی، گرفتن عکس های مناسب برای جلب توجه و حتی خدمات خواستگاری خارج از قرار آنلاین باشد.

برای اینکه یک مشاور دوستیابی آنلاین باشید، باید یک ارتباط برقرار کننده خوب باشید که مردم را دوست دارد و به ایجاد ارتباط علاقه مند است. در حالی که نیازی به گواهینامه ندارید، اگر گواهینامه دریافت کنید ممکن است به تلاش های بازاریابی شما کمک کند. گواهینامه مربی دوستیابی آنلاین آکادمی هارت کوچینگ را به عنوان یکی از مدارک ممکن در نظر بگیرید.

13. خدمات مشاوره حرفه ای
کسانی که در زمینه خود متخصص هستند ممکن است بخواهند یک تجارت مشاوره حرفه ای را در نظر بگیرند. انواع خدمات مشاوره حرفه ای وجود دارد که طیف گسترده ای از موضوعات از مشاوره رستوران گرفته تا مشاوره حقوقی را پوشش می دهد – نه فقط مشاوره تجاری، که شناخته شده ترین حوزه مشاوره است. بنابراین مهم نیست که چه پیشینه ای دارید، اگر دانش عمیقی دارید، ممکن است یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنید تا به دیگرانی که تازه وارد رشته شما هستند کمک کنید تا مزیتی کسب کنند و شغل یا تجارت خود را پیشرفت دهند.

14. یک سرویس اشتراک را راه اندازی کنید
همه چیز از غذا گرفته تا تیغ به فرصتی برای کسی تبدیل شده است که خدمات اشتراکی را به بازار عرضه کند. می توانید وارد این صنعت رو به رشد شوید. یک طاقچه جعبه اشتراک را انتخاب کنید و چند نمونه را برای دریافت عکس و بازاریابی کنار هم قرار دهید.

بسته به نوع اشتراکی که می فروشید، احتمالاً باید برخی چیزها را به عنوان موجودی در دسترس داشته باشید. با این حال، اگر چیزی مانند خدمات اشتراک غذا ایجاد می کنید، می توانید مواد تشکیل دهنده را خریداری کنید زیرا اشتراک ها برای کاهش هزینه های اضافی شما وارد می شوند. اطمینان حاصل کنید که فضای لازم برای سازماندهی و جمع آوری جعبه ها و آماده سازی آنها برای حمل و نقل را دارید.

15. آموزش آنلاین تجارت
اگر متخصص موضوع هستید و در توضیح دادن چیزها به دیگران مهارت دارید، شغلی در تدریس خصوصی در نظر بگیرید. شما می توانید با کمک به دانش آموزان دبیرستانی و کالج در دوره های آموزشی خود، بیش از 80 دلار در ساعت درآمد کسب کنید. سایت هایی وجود دارند که می توانید در آنها ثبت نام کنید، مانند BuffTutor، که به شما کمک می کند خدمات خود را بازاریابی کنید، یا می توانید یک وب سایت راه اندازی کنید و مشتریان خود را تهیه کنید.

در هر صورت، هزینه‌های راه‌اندازی پایین است، اگرچه ممکن است بخواهید روی برخی کتاب‌های درسی سرمایه‌گذاری کنید که به شما در ارائه توضیحات و مشکلات به دانش‌آموزانتان کمک می‌کند و همچنین یکی از بهترین سیستم‌های نرم‌افزار کنفرانس ویدئویی برای تسهیل آموزش آنلاین. همچنین ممکن است بخواهید در برنامه های آموزشی آنلاین مانند بوم یا تخته سیاه سرمایه گذاری کنید تا به شما در کار با دانش آموزان از راه دور کمک کند.

16. عکاسی حرفه ای
اگر به ترکیب بندی و توانایی گرفتن بهترین عکس ها از مردم توجه دارید، ممکن است یک تجارت عکاسی را در نظر بگیرید. شما می توانید یک عکاس طاقچه باشید، با تمرکز بر عروسی ها یا رویدادهای خاص، عکس های شرکتی، املاک و مستغلات یا عکس های خانوادگی. این به شما و مجموعه مهارت شما در مورد انواع تصاویری که می گیرید بستگی دارد.

برای تبدیل شدن به یک عکاس، باید زمان خود را برای یادگیری عکاسی حرفه ای، تقویت مهارت های خود و ساختن یک نمونه کار برای نمایش کار خود صرف کنید. علاوه بر این، به یک دوربین با کیفیت با ضمیمه های لنز، چراغ ها و فیلترهای مناسب نیاز دارید. همچنین باید یک برنامه ویرایش نرم افزار دیجیتال خوب تهیه کنید تا به شما کمک کند پس از گرفتن تصاویر، آنها را به خوبی تنظیم کنید. همچنین ممکن است بخواهید وب سایتی داشته باشید که نمونه کارهای شما را نشان می دهد و به شما کمک می کند مشتریان جدید جذب کنید.

کسب و کار خانگی

کسب و کار خانگی – آکادمی دکتر ابراهیم پور

17. مشاور کالج
برای برخی، ورود به کالج مناسب اولین قدم برای موفقیت شغلی است. بسیاری از والدین برای کمک به فرزندان خود برای ورود به بهترین مدارس پول زیادی خرج می کنند. به عنوان یک مشاور کالج، شما به ارزیابی گزینه‌های یک دانش‌آموز کمک می‌کنید، به آماده‌سازی دانش‌آموزان برای آزمون‌ها، مشاوره در مورد مقاله‌های مدرسه و کمک مالی کمک می‌کنید.

برای تبدیل شدن به یک مشاور کالج نیازی به گواهینامه نیست، اگرچه باید در مسیریابی راه های کمک مالی و بورسیه تحصیلی برای دانشجویان به خوبی مهارت داشته باشید. برخی از گواهینامه ها به شما کمک می کنند تا خودتان را بهتر بازاریابی کنید، مانند گواهینامه مشاور کالج از موسسه هارتلند.

18. خدمات ترجمه حرفه ای
کسب‌وکارهای بیشتری برای دسترسی به اطلاعات جمعیتی خاص مشتریان، نیاز به ترجمه محتوا به زبان‌های دیگر دارند. اگر چندین زبان بلد هستید و به لحن های مکالمه و حرفه ای مسلط هستید، می توانید به عنوان مترجم یک تجارت راه اندازی کنید. برای تبدیل شدن به یک مترجم نیازی به گواهینامه یا تجربه آموزشی ندارید. در عوض، شما باید به خوبی تسلط داشته باشید تا بتوانید موضوعات مختلف محتوا را ترجمه کنید.

19. مشاور امنیت سایبری
امنیت سایبری برای همه مشاغل مهم است زیرا هک شدن هزینه بالایی دارد و می تواند یک کسب و کار کوچک را ورشکست کند. یک مشاور امنیت سایبری به مشخصات ریسک یک شرکت نگاه می‌کند و به یافتن راه‌حل‌هایی برای جلوگیری از ورود هکرها کمک می‌کند. مشاور برنامه‌ها را آزمایش می‌کند، پشتیبان‌گیری از نرم‌افزار انجام می‌دهد و فایروال‌ها و خدمات رمزگذاری ایجاد می‌کند تا شرکت‌ها مطمئن باشند که آماده خنثی کردن حملات احتمالی هستند.

شما می خواهید مدرکی در زمینه فناوری و گواهینامه های خاصی داشته باشید که برای آموزش و همچنین ارائه مدارک مورد نیاز مشتریان ضروری است. بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها دارای برنامه های صدور گواهینامه هستند که در پروتکل های امنیت سایبری تخصص دارند.

محمدرضا درویشی (دیجیتال مارکتینگ) وب‌سایت
من محمدرضا درویشی هستم. یک نویسنده که میخاد شما رو با مقاله های بروز در مورد کسب و کار آشنا کنه و هدفم اینه که در کسب و کار خودتون موفق باشید. در کنارتون هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *