بازاریابی ایمیلی

در حال حاضر شرکت‌ها راه‌های زیادی برای ارتباط با مشتریان دارند، اما شکست دادن یک ایمیل به‌خوبی نوشته شده و به موقع دشوار است. در آخرین تحقیق ما، 93 درصد از افراد مورد بررسی گفتند که ایمیل کانال اصلی بازاریابی دیجیتال آنها برای تعامل با شرکت ها است. رقابت برای چشم‌ها و کلیک‌ها بسیار زیاد است، بنابراین استراتژی بازاریابی ایمیلی شما برای ادامه دادن به آن باید دائماً تکامل یابد.

با این حال، بسیاری از شرکت‌ها هنوز از تاکتیک‌های بازاریابی عمومی استفاده می‌کنند که سال‌هاست مرتبط نبوده است – که منجر به جستجوی دیوانه‌وار مشتریان بی‌علاقه برای دکمه لغو اشتراک می‌شود. اگر معیارهای شما رنج می برند و نتایج مورد نیاز خود را نمی بینید، شاید وقت آن رسیده است که استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را مرور کنید و ببینید کجا می توانید پیشرفت کنید.

در این مقاله، ما اصول بازاریابی ایمیلی و راه‌هایی را که می‌توانید از راه‌حل‌های ابری، اتوماسیون و هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی رویکرد خود استفاده کنید، پوشش خواهیم داد. با این نکات یاد خواهید گرفت که چگونه ایمیل های فراموش نشدنی برای مشتریان و مشتریان احتمالی خود ایجاد و ارسال کنید.

بازاریابی ایمیلی

تعریف بازاریابی ایمیلی – آکادمی دکتر ابراهیم پور

بازاریابی ایمیلی چیست؟

بازاریابی ایمیلی زمانی است که یک کسب و کار از ایمیل برای برقراری ارتباط و ارتباط با پایگاه مشتریان خود استفاده می کند. این یک شکل از بازاریابی مستقیم است که برای اطلاع رسانی به مشتریان، افزایش آگاهی از برند و ترویج محصولات و خدمات خاص استفاده می شود.

انواع مختلفی از ایمیل های بازاریابی وجود دارد که می توانید آنها را در استراتژی بازاریابی ایمیلی خود بگنجانید. برخی از انواع رایج ایمیل عبارتند از:

. ایمیل های خوش آمد گویی
. خبرنامه های ایمیل
. ایمیل های تبلیغاتی
. ایمیل های پرورش دهنده یا ایمیل های تعامل مجدد را هدایت کنید
. ایمیل‌های معاملاتی، مانند ایمیل‌های تأیید یا اعلامیه‌های بازنشانی رمز عبور
. ایمیل های بازخورد یا نظرسنجی
. ایمیل های نقطه عطف، مانند تولد یا سالگرد مشتری

استراتژی بازاریابی ایمیلی چیست و چرا اهمیت دارد؟

بازاریابی ایمیلی شکلی از بازاریابی مستقیم است که از پیام‌ها برای تبلیغ محصولات یا خدمات، ارسال قطعات رهبری فکری یا ارتباط با مخاطبان خود به روش‌های دیگر استفاده می‌کند. یک استراتژی بازاریابی ایمیلی متفکرانه اطلاعات جالب و ارزشمندی را برای تصمیم گیری خرید هوشمندانه به مشتریان ارائه می دهد.

پیام‌های ساده و سرراست شرکت شما را به جای تهاجمی یا «فروشنده» به عنوان مفید معرفی می‌کند. همانطور که سفر کمپین ایمیلی پیشرفت می کند، یک ارتباط معتبر اعتماد بین برند شما و مشتریان شما ایجاد می شود. بازاریابی ایمیلی به شما کمک می کند تا با ارائه اطلاعات با کیفیتی که به مشتریان شما در دستیابی به اهدافشان کمک می کند، تبدیل و درآمد را افزایش دهید.

از آنجایی که کیفیت و سرعت تجربیات دیجیتال با افزایش رسانه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های موبایل افزایش یافت، بازاریابان ایمیل اکنون از ابزارهایی مانند هوش مصنوعی و اتوماسیون برای ارائه پیام‌های بهتر در زمان مناسب استفاده می‌کنند.

اتوماسیون بازاریابی و هوش مصنوعی چه تاثیری بر بازاریابی ایمیلی داشته است؟

اتوماسیون بازاریابی به کسب‌وکارها کمک کرده است تا از تاکتیک‌های ایمیل سنتی – پیام‌های عمومی ارسال شده به فهرست‌های طولانی مشترکین – دور شوند و شخصی‌تر شوند. جمع‌آوری و مدیریت جامع‌تر داده‌ها اکنون این امکان را برای ایمیل‌ها فراهم می‌کند که بر خواسته‌ها و نیازهای خاص هر مشتری متمرکز شوند. و این شخصی سازی بسیار قدرتمند است.

می‌توانید از هوش مصنوعی در پلتفرم‌های اتوماسیون بازاریابی برای افزایش قابلیت‌های آن‌ها و ارائه تجربیات هدفمندتر و شخصی‌شده‌تر استفاده کنید.

اتوماسیون بازاریابی در ایمیل بر خودکارسازی گردش کار، پرورش سرنخ ها و بهینه سازی مدیریت کمپین تمرکز دارد. هوش مصنوعی از الگوریتم های پیشرفته و یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل داده ها و اتخاذ تصمیمات بازاریابی مبتنی بر داده استفاده می کند. شخصی‌سازی را افزایش می‌دهد، خطوط موضوعی را بهینه می‌کند، محتوای پویا تولید می‌کند، زمان‌های ارسال بهینه را تعیین می‌کند و تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده ارائه می‌کند.

ترکیبی از هوش مصنوعی بازاریابی ایمیلی اتوماسیون بازاریابی منجر به کمپین های بازاریابی ایمیلی بسیار هدفمند و موثر می شود.

مزایای اتوماسیون بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی خوب بدون پلتفرم های اتوماسیون بازاریابی امکان پذیر نخواهد بود. یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی به مقیاس فعالیت های مدیریت سرنخ، مانند هماهنگی و مدیریت کمپین های بازاریابی و پرورش و امتیازدهی به سرنخ ها برای تعیین تعامل کمک می کند.

اتوماسیون بازاریابی موتوری است که تقسیم بندی و شخصی سازی را در مقیاس ممکن می سازد. پلتفرم‌های اتوماسیون بازاریابی امروزی به بازاریابان ایمیل اجازه می‌دهند تا مخاطبان را بر اساس تعدادی از شناسه‌ها مانند سن، مکان، علایق و سابقه خرید تقسیم کنند. این رویکرد در بازاریابی ایمیلی به این معنی است که مشتریان پیام های بسیار هدفمند و مرتبط را دریافت می کنند.

در نتیجه، کسب‌وکارها به احتمال زیاد تعامل بالاتر و تبدیل‌های بیشتری را از ایمیل‌های خود مشاهده می‌کنند.

این امر به ویژه در صورتی صادق است که مخاطبان شما به ایمیل شما دسترسی داشته باشند – که به سادگی به این معنی است که آنها به تجارت و محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند. این فرصتی را برای برند شما فراهم می کند تا بر روی مخاطبان سرمایه گذاری کند و اعتماد را ایجاد کند که منجر به روابط قوی تر و تجربیات بهتر مشتری می شود.

یکی از بزرگترین مزایای بازاریابی ایمیلی، قابلیت شخصی سازی پیام است. شخصی‌سازی ایمیل می‌تواند به شکل‌های مختلفی باشد، مانند استفاده از نام گیرندگان یا توصیه محصولات بر اساس سابقه خرید آنها. قابلیت ها فراتر از این سرعت در حال بهبود هستند.

هوش مصنوعی از الگوریتم‌های پیشرفته و یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از داده‌ها و ارائه محتوای ایمیل بسیار مناسب و مرتبط به گیرندگان استفاده می‌کند. با توانایی شناسایی الگوها، روندها و رفتارهای شخصیتی، بازاریابان می توانند محتوای بسیار مرتبط و فردی را ارائه دهند. این منجر به افزایش تعامل، بهبود نرخ باز و کلیک، و در نهایت، تبدیل بهتر و رضایت مشتری می شود.

با یک استراتژی بازاریابی ایمیلی انعطاف پذیر و قابل تنظیم، می توانید به تعدادی از اهداف بازاریابی و فروش دست یابید، از جمله:

ایجاد روابط با مشتری
افزایش آگاهی از برند
تولید و پرورش سرنخ
بازاریابی محصولات و خدمات
تبلیغ محتوا و منابع مفید

بازاریابی ایمیلی

انواع بازاریابی ایمیلی – آکادمی دکتر ابراهیم پور

بهترین روش های بازاریابی ایمیلی

آیا بازاریابی ایمیلی آسان است؟ پاسخ کوتاه این است که بله، می تواند باشد – اگر آن را به درستی تنظیم کنید. بهینه سازی کمپین های بازاریابی ایمیلی می تواند زمان بر باشد. اما شروع با یک استراتژی شخصی و استفاده از ابزارهایی مانند اتوماسیون بازاریابی و هوش مصنوعی، روند را ساده می کند. همه چیز در مورد ایجاد یک پایه، گوش دادن به داده ها و انجام تنظیمات در حین حرکت است.

برای شروع، استراتژی اساسی خود را حول محور تقسیم بندی، شخصی سازی و اتوماسیون بسازید. بخش‌بندی و شخصی‌سازی به شما این امکان را می‌دهد که با محتوای بسیار هدفمندی که برای آنها معنادار است به مشتریان فردی دسترسی پیدا کنید. این بدان معناست که آنها به احتمال زیاد با ایمیل ها و به نوبه خود با نام تجاری شما درگیر می شوند.

در اینجا نگاهی سطح بالا به برخی از بهترین شیوه ها برای بازاریابی ایمیلی آورده شده است:
1. ایمیل های بازاریابی را بسازید که مردم با آنها درگیر شوند
ایمیل ها یک هنر و یک علم هستند و کارایی کلید موفقیت است. مهم است که نه تنها وارد صندوق ورودی شوید، بلکه آنها را وادار کنید تا با ایمیل های شما درگیر شوند. از خطوط موضوعی چشم نواز گرفته تا قدرت محتوای پویا، بازاریابی ایمیلی بخش‌هایی است که شما می‌گویید و چگونه آن را بیان می‌کنید.

2. دستورالعمل های انطباق قانونی را دنبال کنید
پیروی از قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به ارتباطات ایمیلی شما را از مشکل، دور از فیلترهای هرزنامه و ورود به صندوق ورودی مشتریان دور نگه می‌دارد. رعایت استانداردهای حفاظت از داده ها و ضد هرزنامه به شما کمک می کند از ایمنی، امنیت و حریم خصوصی ایمیل های ارسالی و دریافتی اطمینان حاصل کنید. همچنین مطمئن شوید که مشتریان بالقوه را اسپم نمی کنید یا به حریم خصوصی آنها به هیچ وجه تجاوز نمی کنید، کار خوبی است.

3. قابلیت تحویل ایمیل را بهبود بخشید
با تمام اتوماسیون‌هایی که برای ایمیل‌ها اتفاق می‌افتد، مطمئن شوید که اتصالات شما به درستی پیوند داده شده‌اند و تمام اطلاعات به درستی وارد شده‌اند تا از قابلیت تحویل اطمینان حاصل شود. اجازه ندهید ایمیل های شما در فضای مجازی گم شود. اطمینان حاصل کنید که ایمیل‌های خود را به درستی آدرس‌دهی کرده‌اید، و با تحقیق در مورد اینکه چه چیزی برای صنعت شما بهترین است، اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که آنها به فیلترهای هرزنامه باز نمی‌گردند.

4. مشترکین جدید به دست آورید
بازاریابی ایمیلی همه چیز در مورد دستیابی به توده ها و ایجاد کمپین هایی برای دسترسی بیشتر و بیشتر به افراد است. راه های زیادی برای ایجاد لیست مشترکین شما وجود دارد، اما اولین قدم این است که از آنها بپرسید! از آنها بخواهید به اشتراک بگذارند، دعوت نامه خبرنامه شما را بپذیرند یا به سادگی اشتراک خود را لغو نکنند. مطمئن شوید که کانال های ارتباطی خود را به صورت آنلاین و حضوری فعال کرده اید.

5. مشترکین خود را درگیر کنید
به دست آوردن مشترکین ایمیل فقط شروع کار است. مشوق‌های انتخاب، کوپن‌ها و پیشنهادها، محتوای انتخاب‌شده و پیام‌های شخصی‌شده، همگی راه‌های اثبات‌شده‌ای برای حفظ مشارکت مشترکان هستند. یک کمپین قطره ای جذاب ایجاد کنید که مشتریان بالقوه شما را با ارائه ارزش و ارتباط، برای کسب اطلاعات بیشتر حفظ کند.

هزینه های مربوط به بازاریابی ایمیلی چیست؟

هزینه بازاریابی ایمیلی به اندازه کسب و کار شما، تعداد مخاطبان و تعداد ایمیل هایی که هر ماه ارسال می کنید بستگی دارد. این هزینه ها برای کسب و کار شما نوسان خواهد داشت، زیرا در زمان های شلوغ سال وارد و خارج می شوید، محصولات و خدمات جدید و بسیاری موارد دیگر را راه اندازی می کنید.

با این حال، خبر خوب دو چیز است:

. یکی، برای شروع بازاریابی ایمیلی نیازی به هزینه زیادی نیست، به خصوص اگر آن را در داخل انجام دهید. یک آژانس بازاریابی ایمیلی حدود 400 تا 600 دلار در ماه برای یک تجارت کوچک و از 2000 تا 12000 دلار برای مشاغل بزرگ هزینه دارد.
. دوم، بازگشت سرمایه برای بازاریابی ایمیلی بسیار بالاست. کارشناسان صنعت نرخ بازگشت سرمایه بازاریابی ایمیلی را به طور متوسط ​​36 دلار برای هر دلاری که در یک پنجره جدید خرج می شود، می دانند. این تعداد برای صنایع خاصی مانند خرده فروشی و تجارت الکترونیک حتی بالاتر می رود.

فهرست ملاحظات هزینه بازاریابی ایمیلی
هنگام در نظر گرفتن هزینه بازاریابی ایمیلی، باید آن را به دو سطل اصلی تقسیم کنید – فناوری و نیروی کار:

1. هزینه های فناوری شامل نرم افزار، ارائه دهنده خدمات ایمیل و ارائه دهنده خدمات اینترنتی است.
2. هزینه های نیروی کار شامل نوشتن، طراحی و مدیریت کمپین است.

بسته به اندازه کسب و کار و پیچیدگی نیازهای بازاریابی ایمیلی شما، ممکن است بتوانید برخی از این هزینه ها را در اقلام بودجه قبلی جذب کنید. به عنوان مثال، اکثر مشاغل در حال حاضر برای خدمات اینترنت و ایمیل پرداخت می کنند. اگر طراحان گرافیک داخلی دارید، احتمالاً نرم افزار مورد نیاز برای طراحی تصاویر برای کمپین های ایمیل را دارید. اما نکته مهم واضح است: بازگشت سرمایه برای بازاریابی ایمیلی ارزشش را دارد.

بازاریابی ایمیلی

مزایای بازاریابی ایمیلی – آکادمی دکتر ابراهیم پور

انواع ایمیل مارکتینگ

کارشناسان اغلب به چهار نوع ایمیل که بیشتر در بازاریابی ایمیلی استفاده می شوند اشاره می کنند. نام‌ها و توضیحات دقیق متفاوت است، اما سازمان‌دهی این ایمیل‌های بازاریابی در انواع مختلف برای درک نحوه ایجاد کمپین مفید است.

نکته حرفه ای: هر ایمیلی را که برای بهبود مستمر ارسال می کنید ردیابی کنید. بیایید حفاری کنیم.

1. خبرنامه
خبرنامه ها یکی از رایج ترین انواع ایمیل های بازاریابی هستند. خبرنامه ایمیلی (یا خبرنامه الکترونیکی) ایمیلی است که به طور مرتب برای مشترکین شما ارسال می شود تا آنها را در جریان آخرین اخبار و به روز رسانی های محصول یا برند شما قرار دهد. بسته به صنعت خود، می توانید آنها را به صورت هفتگی یا ماهانه ارسال کنید.

خبرنامه هایی که به طور منظم در صندوق ورودی مشترکین نمایش داده می شوند، راهی عالی برای حفظ برند شما برای مشتریان و مشتریان احتمالی است. خبرنامه های موفق اغلب ترکیبی از محتوا را ارائه می دهند، از جمله مطالبی در مورد رهبری فکری، نحوه انجام کارها و اطلاعیه های محصول و خدمات جدید. خبرنامه مزایای زیادی دارد، از جمله:

. ایجاد و تقویت روابط با مشترکین
. افزایش تعامل با برند
. حفظ مشتری
. ایجاد وفاداری مشتری

در واقع، 31 درصد از بازاریابان می گویند که خبرنامه های ایمیل بهترین راه برای پرورش سرنخ های B2B است.

2. ایمیل های تبلیغاتی
یکی دیگر از انواع رایج ایمیل های بازاریابی، ایمیل های تبلیغاتی برای ارائه پیشنهادات مستقیم به لیست ایمیل شما استفاده می شود. پیشنهادها می‌تواند از قیمت‌گذاری با تخفیف در محصولات خاص تا محتوای تبلیغاتی برای یک محصول یا خدمات متغیر باشد.

اعلامیه‌های محصول جدید، اخبار برند، کاغذهای سفید و وبینارها همگی نمونه‌هایی از محتوایی هستند که معمولاً در ایمیل‌های تبلیغاتی یافت می‌شوند. وقتی صحبت از خریدهای محرک به میان می آید، ایمیل 19.8 درصد از تمام تراکنش های باز شده در یک پنجره جدید را به خود اختصاص داده است، و تنها پس از جستجوی پولی (19.9 درصد) و ترافیک ارگانیک (21.8 درصد) در بین کانال های دیجیتال. جای تعجب نیست که ایمیل های تبلیغاتی بسیار محبوب هستند – آنها کار می کنند!

3. ایمیل های ارتباطی
ایمیل های ارتباطی برای ایجاد روابط با مشتریان بالقوه و افزایش ارزش اولیه طراحی شده اند. این ارزش به شکل محتوا و اطلاعات رایگان، مانند استقبال مشترک، مقالات وبلاگ، نظرسنجی ها، به روز رسانی های اجتماعی و موارد دیگر است.

هرچه بتوانید این ایمیل‌های ارتباطی را جذاب‌تر کنید، ارتباط بیشتری با مشتریان بالقوه یا فعلی خود ایجاد خواهید کرد. در واقع، خبرنامه‌ها اغلب به عنوان ایمیل‌های رابطه‌ای دسته‌بندی می‌شوند، اگرچه ما فکر می‌کنیم که آنها به اندازه‌ای مهم هستند که دسته‌بندی خاص خود را تضمین کنند.

4. ایمیل های معاملاتی
ایمیل تراکنشی ایمیلی است که به دنبال یک تراکنش تجاری یا اقدام خاصی که توسط آن شخص انجام شده است، مانند پیگیری یک کلیک اشتراک، خرید در فروشگاه آنلاین شما، یا درخواست بازنشانی رمز عبور، برای مشتری احتمالی ارسال می‌شود.

هر ایمیل تراکنشی از گیرنده می‌خواهد تا اقدامی انجام دهد و به منظور پیشبرد مشتری بالقوه یا فعلی در طول سفر خود با نام تجاری است. شخصی سازی برای این ایمیل ها کلیدی است زیرا اقدام خاصی است که برای ارتباط با شما دنبال می کنند.

5. ایمیل های پرورش دهنده را هدایت کنید
ایمیل‌های پیشرو، ارتباطات هدفمندی هستند که برای جذب مشتریان بالقوه در طول سفر خریدشان طراحی شده‌اند. این ایمیل‌های بازاریابی قطره‌ای محتوا و اطلاعات مرتبط را بر اساس علایق و اقدامات گیرنده ارائه می‌کنند و به ایجاد روابط کمک می‌کنند و به تدریج آنها را به سمت خرید هدایت می‌کنند. با ارائه ارزش در هر مرحله، ایمیل های پرورش دهنده سرنخ شانس تبدیل سرنخ ها به مشتریان وفادار را افزایش می دهند.

6. ایمیل های تایید
ایمیل‌های تأیید پیام‌های خودکاری هستند که برای تأیید انجام موفقیت‌آمیز یک اقدام مانند خرید، ثبت‌نام یا رزرو به کاربران ارسال می‌شوند. این ایمیل‌ها معمولاً شامل جزئیات تراکنش یا اقدام انجام شده، ارائه تضمین و سابقه برای گیرنده است. آنها با تأیید اینکه درخواست کاربر پردازش شده است به ایجاد اعتماد کمک می کنند و به عنوان مرجعی برای تعاملات آینده عمل می کنند.

7. ایمیل های تعاملی
هر نوع ایمیلی که ارسال می کنید، ارزش آن را دارد که به دنبال افزودن اجزای تعاملی به پیام های خود باشید.

باز شدن ایمیل های تعاملی در یک پنجره جدید، عملکردی شبیه به وب را برای گیرندگان فراهم می کند تا اقداماتی را در صندوق ورودی خود انجام دهند. این به این معنی است که مشتریان می‌توانند مواردی را به سبد خرید خود اضافه کنند، اتاق هتل رزرو کنند، ویدیو را تماشا کنند و موارد دیگر را بدون ترک متن ایمیل خود داشته باشند.

مزیت اصلی گنجاندن عناصر تعاملی در ایمیل‌های شما، افزایش تعامل است. محتوای تعاملی به مشتریان شما در مقابل خواندن یک ایمیل کاری می دهد. عناصر بصری و تعاملی حتی می توانند منجر به افزایش 300 درصدی نرخ کلیک در یک پنجره جدید شوند.

با استفاده از ایمیل‌های تعاملی، این امکان را دارید که ایمیل را حتی پس از ارسال به‌طور هم‌زمان به‌روزرسانی کنید. همچنین می توانید formfills (برنامه نرم افزاری که به طور خودکار فرم ها را در رابط کاربری پر می کند) در متن ایمیل قرار دهید. این گزینه‌ها تضمین می‌کنند که ایمیل‌های شما جدیدترین اطلاعات را ارائه می‌کنند و به مشتریان این فرصت را می‌دهند که حتی محتوای شخصی‌سازی‌شده‌تری از شما دریافت کنند.

نمونه هایی از ایمیل های تعاملی شامل گزینه هایی برای موارد زیر است:

. رزرو وقت از طریق فرم
. مشاهده اطلاعات به روز محصول در سبد خرید
. آزمون ها، نظرسنجی ها و نظرسنجی ها در مورد علایق یا تجربیات

بازاریابی ایمیلی

اهمیت بازاریابی ایمیلی – آکادمی دکتر ابراهیم پور

چگونه با ایمیل مارکتینگ شروع کنیم

اکنون که انواع مختلف کمپین‌های ایمیلی را که می‌توانید راه‌اندازی کنید، پوشش داده‌ایم، در اینجا نحوه شروع یک برنامه بازاریابی ایمیلی در شرکت خود آورده شده است.

1. اهداف تجاری خود را برای بازاریابی ایمیلی بشناسید
اولین چیزها: اهداف تجاری خود را مشخص کنید. دانستن آنچه باید با ایمیل‌های خود انجام دهید، به شما کمک می‌کند ابزارها و ویژگی‌های بازاریابی ایمیلی را که در راه‌حل نرم‌افزار بازاریابی ایمیلی به آن نیاز دارید، تقویت کنید.

2. بدانید چه ایمیل هایی ارسال کنید
اکنون که انواع مختلف آن را می شناسید، می توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای برند شما بهترین است. از خبرنامه ها گرفته تا پیام های تعاملی، انواع مختلفی از ایمیل های بازاریابی وجود دارد که می توانید ارسال کنید. مطمئن شوید ابزاری که در نظر می گیرید از طراحی آسان، توزیع و ردیابی تجزیه و تحلیل فرمت های دلخواه شما پشتیبانی می کند.

3. بدانید چه چیزی ایمیل ها را به داده های مشتری متصل می کند
داده ها دروازه ای برای مقیاس پذیری هستند. انتخاب یک ابزار بازاریابی ایمیلی که با سیستم داده‌های مشتری شما یکپارچه می‌شود، ارسال ایمیل‌هایی با محتوای پویا، اجرای کمپین‌های خودکار چکیدن و پرورش و موارد دیگر را آسان‌تر می‌کند. ابزارهای ایمیلی که با سیستم‌های CRM ادغام می‌شوند و معیارهایی مانند نرخ باز، نرخ کلیک و موارد دیگر را درک می‌کنند، دری را به روی عملکرد و مقیاس‌پذیری پیشرفته باز می‌کنند.

4. بدانید چه چیزی بازاریابی ایمیلی را با ابزارهای کسب و کار شما ادغام می کند
هنگامی که شروع به رشد لیست مشترکین و جمع آوری داده های تحلیلی در مورد عملکرد کمپین کردید، می خواهید آن اطلاعات را در سراسر سازمان خود به اشتراک بگذارید. همکاری تیمی برای ارتقای کمپین بازاریابی ایمیلی شما به ارتفاعات جدید کلیدی است.

5. بدانید کارکنان شما از چه ابزارهایی می توانند به راحتی استفاده کنند
بهترین ابزار ایمیل مارکتینگ در جهان اگر برای استفاده از آن بسیار پیچیده باشد، به کسب و کار شما کمک چندانی نخواهد کرد. به دنبال ابزاری باشید که کاربر پسند باشد و توسط اسناد و پشتیبانی قوی پشتیبانی شود. ابزاری را بیابید که مجموعه‌ای از گزینه‌های پشتیبانی سلف‌سرویس را ارائه می‌دهد تا به شما در یافتن پاسخ‌های مورد نیاز، در صورت تقاضا کمک کند.

بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ چیست؟

نرم افزار بازاریابی ایمیلی عالی به شما این قدرت را می دهد که کمپین های ایمیلی را از ابتدا تا انتها اجرا کنید و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید تا کمپین بعدی را حتی بهتر کنید. با ابزار مناسب، می توانید همه چیز از سوپ گرفته تا آجیل را مدیریت کنید:
. کپی نوشتن و طراحی قالب برای پیام های ایمیل
. ایجاد محتوای پویا و شخصی‌شده برای شگفت‌انگیز کردن مخاطبان
. جذب مشترکین و مدیریت سرنخ ها با یکپارچه سازی CRM
. تقسیم‌بندی سرنخ‌ها و اجرای کمپین‌های شخصی‌سازی‌شده قطره‌ای و پرورشی
. ردیابی تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کمپین ها در زمان واقعی

محمدرضا درویشی (دیجیتال مارکتینگ) وب‌سایت
من محمدرضا درویشی هستم. یک نویسنده که میخاد شما رو با مقاله های بروز در مورد کسب و کار آشنا کنه و هدفم اینه که در کسب و کار خودتون موفق باشید. در کنارتون هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *