شماره تماس: 09387894096

Image

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی وب‌سایت فروشگاه اینترنتی یا تجارت الکترونیک هنر خلق یک پلتفرم فروشگاهی آنلاین جذاب، کاربرپسند و موثر برای خرید و فروش محصولات یا خدمات است. این طراحی شامل موارد متعددی می‌شود: زیبایی شناسی بصری (رنگ ها، فونت ها، چیدمان)، سهولت پیمایش (منوها، نوار جستجو)، سازگاری با موبایل، فرایند پرداخت ایمن و روان، رعایت اصول SEO و یکپارچگی با شبکه‌های اجتماعی. طراحی سایت فروشگاهی در حال حاضر به پراهمیت ترین راه های فروش آنلاین تبدیل شده است. برای اینکه کسب و کارهای فروشگاهی بتوانند در تمام ساعات شبانه روز به مشتری خدمت رسانی کنند و از همه فرصت ها بهترین استفاده را داشته باشند نیاز است که یک فروشگاه اینترنتی داشته باشند که مشتری بتواند بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه فیزیکی محصولات مورد نظر خود را تهیه کند و همینطور فروش آنلاین، خود به عنوان شعبه دوم فروشگاه به صاحب کسب و کار سودرسانی کند.

طراحی سایت فروشگاهی با بهترین کیفیت

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اولین قدم در ایجاد تغییر و پیشرفت در راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما می باشد. شاید شما هم جز افرادی باشید که سال های زیادی را وقت بهتر شدن و دیده شدن هرچه بیشتر کسب کار خودتان، صرف کرده باشید و به احتمال زیاد هم به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردید. اما فراموش نکنید که این موفقیت همیشگی نیست. چرا که همیشه رقبای شما عملکرد بهتری را نسبت به شما خواهند داشت به طوری که باعث می شود آن ها از شما یک پله جلوتر باشند.

بهترین راه برای دستیابی به موفقیت همیشگی، داشتن علم و آگاهی در زمینه کسب و کار مورد نظر و به روز رسانی آن، صداقت در عمل، بررسی نقاط ضعف رقبای حوزه فعالیت کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت فروش آنلاین. اما مهم ترین مسئله، به کارگیری و استفاده از آخرین ابزارها و تکنولوژی های موجود برای راه اندازی سایت فروش اینترنتی می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، از جمله اساسی ترین ابزارهای لازم برای رونق فروش آنلاین محصولات شما می باشد.

Image
Image

9 مزایای طراحی سایت فروشگاهی

مزایای طراحی سایت فروشگاهی باعث افزایش رشد و موفقیت کسب و کار شما خواهد شد. با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات مدرن طراحی و بهینه سازی سایت، می‌توانید رقابتی‌تر در بازار عمل کنید و مشتریان را برای خرید ترغیب کنید. پس طراحی سایت فروشگاهی به عنوان یک ابزار بسیار مهم در جهت توسعه کسب و کار و افزایش فروش، دارای مزایای بسیاری است.

  1. دسترسی به بازار جهانی

  2. افزایش فروش و درآمد

  3. کاهش هزینه‌ها

  4. تجربه کاربری بهبود یافته

  5. ایجاد تجربه خرید آسان و راحت

  6. افزایش قابلیت اعتماد و اعتبار

  7. تحلیل و بهره‌وری

  8. ارتباط مستقیم با مشتریان

  9.  افزایش شناخت برند

Image

ضرورت طراحی سایت فروشگاهی

راه اندازی سایت فروش آنلاین محصولات، مهم ترین نقش را در فروش بالای محصولات اینترنتی شما ایفا می کند. فرقی نمی کند که فروشگاه اینترنتی شما چه محصول یا خدماتی را ارائه می دهد. داشتن وب سایت بهینه با برنامه ریزی مناسب در جهت رسیدن به هدف مورد نظر آن، از جمله ضرورت های ارتقاء کسب و کار اینترنتی شما می باشد. و اما دلیل اصلی نیاز ما به راه اندازی سایت فروش اینترنتی و تلاش برای عقب نماندن از جریان به وجود آمده در دنیای تجارت و مارکتینگ، وجود درخواست بالای خرید اینترنتی در حال حاضر می باشد.

همان طور که واضح است خرید اینترنتی فواید و مزایایی را برای کاربران خود فراهم میکند که آن ها را از کاربران ساده به مشتریان دائمی خود تبدیل می کند و انگیزه آن ها را برای ماندن در این مسیر هر روز بیشتر از قبل می کند. پس به طور حتم، راه اندازی سایت فروش اینترنتی، ضروری ترین فاکتور فروش آنلاین محصولات شما می باشد.

Image
Image

آشنایی با طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

وب سایت فروشگاهی و یا فروشگاه آنلاین، یک پلتفرم اینترنتی است که اقلام و خدمات خود را از طریق وب سایت به مشتریان ارائه می‌دهد. مشتریان پس از ورود به این وب سایت، محصولات یا خدمات مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش می‌دهند. سپس، روش‌های پرداخت و نحوه ارسال یا دریافت را انتخاب کرده و با تایید سفارش، محصولات خود را دریافت می‌کنند.

یکی از اجزای بسیار مهم در طراحی یک وب سایت فروشگاهی، لوگویی مناسب و قابل تشخیص است. از طریق یک لوگوی شناخته شده، می‌توانید هویت برندی قوی بسازید و در ذهن مشتریان خود جا باز کنید. استفاده از تخفیف‌ها، هدایا و ارسال رایگان در صفحه اصلی وب سایت، یکی از بهترین راه‌ها برای جلب توجه مشتریان در لحظات ابتدایی ورود به وب سایت فروشگاهی است. این اقدامات می‌توانند تاثیر مثبتی بر جذب مخاطبان داشته باشند.

امروزه تنها با راه اندازی سایت فروش اینترنتی تنها با یک کلیک ساده کاربر،فروشگاه اینترنتی مربوطه می تواند محصول خریداری شده به تمام نقاط کشور ارسال کرده و از این طریق نه تنها شهر ها بلکه کشور های مختلف را میتواند به یکدیگر وصل کند و سبب جهانی شدن فروشگاه اینترنتی خود شود.

ویژگی یک فروشگاه اینترنتی

برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق صرفا طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی کافی نیست بلکه یک فروشگاه اینترنتی برای رسیدن به موفقیت باید ویژگی‌هایی داشته باشد که آن را از سایر فروشگاه‌های اینترنتی متمایز کند. نکاتی که در طراحی و سفارش ساخت سایت فروشگاهی باید مد نظر قرار بگیرد به عنوان ویژگی‌های یک سایت فروشگاهی موفق عبارتند از:

دسته بندی درست محصولات

جستجوی پیشرفته محصول

امکان فیلتر کردن محصولات

نمایش سریع محصولات

استفاده از تصاویر با کیفیت

ارائه پیشنهادهای ویژه

ریسپانسیو بودن طراحی سایت

پشتیبانی خوب از مشتریان

جمع آوری نظرات کاربران

سئوی خوب

پرداخت آنلاین امن و آسان

امکان پرداخت در محل

استفاده از اینماد

Image
Image

مراحل طراحی سایت فروشگاهی

هدف گذاری و مشخص نمودن محصول مورد نیاز برای فروش

مشخص نمودن بازار هدف سایت فروشگاه اینترنتی

انتخاب نام مناسب و با همان دامنه و مشخص کردن هاست مورد نیاز برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود

مشخص کردن روش های ارائه محصولات وبسایت خود

راه اندازی سایت فروش آنلاین محصولات توسط متخصصان طراحی سایت فروش آنلاین

پیاده سازی طراحی ریسپانسیو که به عبارتی مربوط به ارائه کاربردی و راحت وبسایت در دیگر ابزارهای هوشمند مثل موبایل و تبلت می باشد

قرار دادن محصولات از پیش تعیین شده در طراحی سایت فروش آنلاین

تبلیغات اینترنتی مناسب جهت دیده شدن و استفاده از روش های بهینه سازی برای راه اندازی سایت فروش اینترنتی

قرار دادن درگاه پرداخت الکترونیکی مناسب

تولید محتوای مناسب برای آشنایی بیشتر مخاطبان خود با اهداف و امکانات طراحی سایت فروش آنلاین شما

پشتیبانی ۲۴ ساعت از وبسایت خود

درخواست گرفتن نظرات و پیشنهادات مشتریان خود و همراه ساختن آن ها با خود

پیشنهاد کردن محصولات مشابه و یا محصولات جدید از طریق راه های ارتباطی با مشتریان خود

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

سایت‌های بسیاری از وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای محبوب و حرفه‌ای برای طراحی سایت نام برده‌اند. اما این محبوبیت و حرفه‌ای بودن برای طراحی سایت فروشگاه آنلاین چندان جوابگو نخواهد بود. زیرا پلتفرم وردپرس قادر به مدیریت و پردازش حجم زیادی از محصولات یک فروشگاه را ندارد. حتی صاحبان مشاغل پس از مدتی مجبور به ترک وردپرس و انتخاب پلتفرمی قدرتمند برای توسعه کسب و کارشان می‌شوند. ر این صورت باید دوباره هزینه‌های طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود را بپردازند. از طرفی وقت زیادی از آن‌ها گرفته خواهد.

برای پیشگیری از هزینه‌های اضافی می‌توان از پلتفرم‌های قدرتمندی مانند ناپ کامرس برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده کرد.

آکادمی دکتر ابراهیم پور

ما با بیش از چند سال فعالیت در زمینه مشاوره کسب و کار آنلاین (طراحی سایت، سئو سایت) بر آن هستیم تا به کسب و کار شما در این زمینه خدمات ارائه کنیم.

تماس با ما: 09387894096

logo1-2

خدمات

طراحی سایت مشاغل

  • طراحی سایت پزشکی

  • طراحی سایت شخصی

  • طراحی سایت وکلا

  • طراحی سایت آموزشی

  • طراحی سایت املاک

  • طراحی سایت گردشگری

  • طراحی سایت آرایشگاه

  • طراحی سایت مذهبی

دوره های آموزشی

  • دوره دیجیتال مارکتینگ

  • دوره بازاریابی

  • دوره سئو و بهینه سازی

  • دوره برندینگ

  • دوره کمپین تبلیغاتی

  • دوره کسب و کار در اینستاگرام

  • دوره بوم کسب و کار

  • دوره تجزیه و تحلیل کسب و کار