شماره تماس: 09387894096

Image

طراحی سایت شرکتی

وب‌سایت شرکتی، چهره‌ی برخط سازمان شما و اولین برخوردی است که با مشتریان بالقوه‌تان دارید. وب‌سایت حرفه‌ای و به‌روز، نه تنها اطلاعات جامعی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، بلکه حس اعتماد و اعتبار را برای کسب و کار شما به ارمغان می‌آورد.

در دنیای دیجیتال امروز، طراحی سایت شرکتی با طراحی به روز و بهینه، دیگر یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است. یک وب سایت خوب نماینده و معرف برند شماست. بنابراین طراحی سایت شرکتی باید با اهداف و عقاید کسب و کار شما، مطابقت داشته باشد. متخصصان آکادمی دکتر ابراهیم پور آماده‌اند تا در کمترین زمان ممکن، طراحی وب سایت با استانداردهای جهانی را پیاده‌سازی کنند. برخی از سازمان‌هایی که ما افتخار همکاری با ایشان را داشته‌ایم، به شرح زیر است:

Image

ویژگی های طراحی سایت شرکتی

هرچه امکانات و ویژگی های وب سایت شرکتی شما کامل تر باشد، معرفی بیزینس و کسب و کار شما با کیفیت بالاتری صورت می گیرد و به این ترتیب مشتریان و مخاطبان بیشتری را به سمت کسب و کار خود جلب می کنید. از طرفی دیگر بستر فضای اینترنت به طور رایگان در دسترس شما است که به معرفی خدمات کسب و کار خود بپردازید و با گسترش فعالیت تبلیغاتی بیزینس ها در دنیای دیجیتال، این سرمایه گذاری کاملا منطقی به نظر می رسد. پس پیشنهاد می کنیم این فرصت را از دست ندهید و برای طراحی سایت شرکتی حرفه ای با بی نهایت امکانات و قابلیت اقدام کنید.

طراحی سایت شرکتی چیست؟

طراحی سایت شرکتی به فرآیند طراحی، ساخت و توسعه یک وب سایت برای شرکت یا یک نهاد تجاری اشاره دارد. مراحل طراحی وب سایت شرکتی شامل طراحی و ساختار وب سایت است تا هویت برند، اهداف و ارزش های شرکت را منعکس کند و در عین حال نیازهای مخاطبان هدف را برآورده کند. وب سایت های شرکتی به‌عنوان حضور آنلاین و فروشگاه دیجیتالی یک شرکت عمل می‌کنند و اطلاعاتی در مورد محصولات، خدمات و عملیات کلی کسب‌وکار ارائه می‌دهند. رعایت اصول طراحی سایت شرکتی طی فرآیند طراحی بسیار مهم است زیرا بر تجربه کاربر، درک برند و حضور آنلاین کلی سازمان تاثیر می گذارد. به طور کلی، طراحی وب سایت شرکتی شامل ترکیب زیبایی شناسی بصری، عملکرد و تجربه کاربر برای ایجاد یک حضور آنلاین موثر است که نشان دهنده برند شرکت و مخاطبان هدف آن است.

هدف از طراحی وب سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی امکان خرید اینترنتی را به شکلی آسان و سریع فراهم می نماید. می توان از طریق تبلیغات بنری درآمدی را برای سایت ایجاد کنید.

با استفاده از وب سایت شرکتی به دلیل اینکه در مصرف کاغذ صرفه جویی می شود؛ با محیط زیست همگام می باشد. با طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی محتوا سایت، پس از شناخته شدن سایت توسط موتور جستجو گوگل، زمانی که کاربر به دنبال محصول یا خدمات مربوط به شرکت شما می باشد؛ وب سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شده و این امر برای سایت شما بازدید کننده ایجاد کرده و حتی می تواند منجر به خرید محصول یا خدمات شما بشود.

یک سایت شرکتی مناسب به شما کمک خواهد کرد که با هزینه اندک، شناخته شده و کسب و کار خود را بهبود ببخشید. طراحی سایت مناسب و همچنین رعایت نمودن سئو سایت از پیش نیازها در این امر می باشد. گروه متخصص طراحی سایت دکتر ابراهیم پور (مشاور کسب و کار) از ابتدا تا انتهای این مسیر همراه شما خواهد بود.

Image

مراحل طراحی سایت شرکتی

مهم ترین و اولین گام در طراحی سایت، نیازسنجی و بررسی درخواست های کارفرما و امکانات مورد نیاز برای سایت است . پس از این مرحله کارشناسان ما با استفاده از طراحی گرافیکی حرفه ای اقدام به پیاده سازی طرح ها روی وب سایت خواهند کرد . پس از تایید طرح اولیه توسط کارفرما ، تیم طراحی سایت آکادمی ضمن حفظ یکپارچگی سایت برای داشتن بهترین رابط کاربری ، اقدام به کدنویسی و طراحی قالب به صورت اختصاصی می کنند. از آنجایی که قالب هر سایت حکم اسکلت آن را دارد. استفاده از آخرین تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا می تواند تاثیر بسزایی در معرفی برند شما داشته باشد. پس از اتمام فرآیند طراحی و پیاده سازی سایت ، در مرحله تست و بازنگری دسترسی های لازم در اختیار کارفرما قرار می گیرد . پس از این مرحله با خرید هاست پرسرعت و خرید دامنه وب سایت ، می توانید کسب و کار خود را شروع کنید. آکادمی ما با پشتیبانی سالانه در تمام این مسیر در کنار شما خواهد بود .

آکادمی دکتر ابراهیم پور

ما با بیش از چند سال فعالیت در زمینه مشاوره کسب و کار آنلاین (طراحی سایت، سئو سایت) بر آن هستیم تا به کسب و کار شما در این زمینه خدمات ارائه کنیم.

تماس با ما: 09387894096

logo1-2

خدمات

طراحی سایت مشاغل

  • طراحی سایت پزشکی

  • طراحی سایت شخصی

  • طراحی سایت وکلا

  • طراحی سایت آموزشی

  • طراحی سایت املاک

  • طراحی سایت گردشگری

  • طراحی سایت آرایشگاه

  • طراحی سایت مذهبی

دوره های آموزشی

  • دوره دیجیتال مارکتینگ

  • دوره بازاریابی

  • دوره سئو و بهینه سازی

  • دوره برندینگ

  • دوره کمپین تبلیغاتی

  • دوره کسب و کار در اینستاگرام

  • دوره بوم کسب و کار

  • دوره تجزیه و تحلیل کسب و کار